Menu

helgens bröllop…

är lite hemligt därav ett annorlunda blogginlägg : ) De vill helst inte synas på nätet så jag har plockat ut lite bilder från dagen…

Det var regn när jag kom ut till Smådalarö Gård för att börja fotografera förberedelserna. Lagom tills vi skulle gå ut och ta parbilderna sken solen genom molnen, detta följdes av en vacker vigsel i Dalarö kyrka, sedan båt ut på havet där det var blåsigt men härligt! vidare mot  Smådalarö Gård  där det blev middag och fest natten lång!Imorgon lördag blir det en liten paus från bröllop men på söndag fotograferar jag en bröllopslunch!